poniedziałek, 15 grudnia 2014

Po długiej przerwie Haul zakupowy czyli zakupy z GlamShop, MintiShop i drogerii Natura :)

Witam :)

Przykro mi, że długo mnie nie było, ale trochę się u mnie pozmieniało i nie miałam się czasu w ty**k podrapać ;-) Postaram się poprawić teraz. Dzisiaj przychodzę z (jak w tytule) moim haul'em zakupowym po pierwszej wypłacie ;-) Są to dwie rzeczy z Natury, zakup prawie wszystkich nowości od Hani z GlamShop'u których nie miałam oraz małe zakupy z MintiShop :) Wszystko co pokażę nie było używane przyszło dzisiaj, (poza rzeczami z Natury wypróbowałam już i jestem zadowolona), więc na jakąkolwiek opinie przyjdzie czas :) A więc nie będę przedłużać, do rzeczy :)


 

Najpierw może zakupy z Natury:
Korektor - KOBO Modeling Illuminator nr.101 a więc najjaśniejszy. /16,99zł
Fajnie kryje, jak na tą cenę dość mocno :) Jestem pozytywnie zaskoczona. Z pewnością zakupię ponownie jak mi się skończy. Nie ściemniał w ciągu dnia więc ogólnie duży plus :)
Żel do stylizacji brwi - CATRICE Eyebrow Filler /14,99zł
Żel był polecany już przez wiele dziewczyn na youtube, więc nie mam co się o nim rozpisywać fajnie trzyma włoski w ryzach (mam z nimi duży problem żeby je ujarzmić). Kolor dla mnie też w porządku więc jak na razie nie mam zastrzeżeń.
 (Kliknij na zdjęcie, aby powiększyć)
  

Kolej na MintiShop :
  (Kliknij na zdjęcia, aby powiększyć)
 Tak prezentują się całe zakupy z mintishop :) Bez owijania w bawełnę :)
  
Paletka z I <3 Makeup Death by Chocolate - bardzo przypadła mi do gustu, po kolejnej wypłacie mam zamiar kupić jej siostrę :) Kolorki są fajnie napigmentowane (to jest moje pierwsze wrażenie po robieni swatchy), da się nimi zrobić makijaż dzienny jak i wieczorowy więc nadaje się też na jakieś wyjazdy, co jest dla mnie dużym plusem, ponieważ nie lubię zabierać tony kosmetyków ze sobą. Na zdjęciu poniżej zrobiłam swatche cieni BEZ BAZY - jak dla mnie bomba :) I cena bardzo przystępna :) /39,90zł
(Kliknij na zdjęcie, aby powiększyć)
 
 
 Kremowy róż do policzków - MakeUp Revolution Cream Blush Rose Cream - fajny kremowy róż, o dość woskowatej wg mnie konsystencji. Ma lekkie drobinki, aczkolwiek na skórze bardzo ich nie widać. Za tą cenę uważam że warto :) Czekam, aż wrócą do oferty pozostałe 3 kolory, żeby się zaopatrzyć :) /7,50zł
  (Kliknij na zdjęcie, aby powiększyć) 
Rozświetlacze :
The Balm - Mary-Lou Manizer - Dużo tutaj chyba nie trzeba mówić o kultowym rozświetlaczu z The Balm. Szczerze mówiąc po wszystkich filmach na youtube myślałam, że ma bardziej kolor jak ten z MUR, a tymczasem on jest rzeczywiście mocno szampański :) /64,90zł
MUR Vivid Baked Highlighter Golden Lights - Za tą cenę jest boski :) Kolorem jest troszkę inny niż mary lou ale równie intensywny (zdjęcie ze swatchem nie oddaje wszystkiego :/ ). Zobaczymy jak się będzie nosił wciągu dnia :) /15zł
  (Kliknij na zdjęcie, aby powiększyć)
 Bronzer - TheBalm Bahama Mama - kolejny kultowy produkt firmy The Balm :) Kolor mi się podoba. Ogólnie przymierzałam się do niego już jakiś czas więc cieszę się, że wreszcie zawitał wśród mojej małej kolekcji :) /55,90zł
  (Kliknij na zdjęcie, aby powiększyć) 


 Cień do oczu - MUR Eye foils ROSE GOLD-  Czyli tzw. cienie foliowe :) Zamówiłam sobie na początek ten kolor i muszę powiedzieć, że jest prze-pię-kny! A nakładałam go na skórę, bez płynu bez niczego :) Zdjęcie nie oddaje koloru niestety bo mocno odbija światło. Wiem, już że zakupię na pewno jeszcze 2 lub 3 :) Nie mogę się doczekać, aż użyję go w jakimś makijażu :) /20zł
(Kliknij na zdjęcie, aby powiększyć) 
 

To tyle z MintiShop :-)
Pora na GlamShop :)
Tak prezentowała się całość :) 
 Gąbki do nakładania makijażu na mokro- GlamSponge (czarna) i GlamSponge 2.0 (fioletowa) - Jeszcze nie używałam,a le w dotyku są cudownie mięciusie i milusie więc wierzę, że nakładanie nimi podkładu będzie czystą przyjemnością :) Z pewnością wypróbuję nie tylko nakładanie podkładu, ale również różu i bronzera w kremie :) /19zł czarna i 20zł fioletowa
(Kliknij na zdjęcie, aby powiększyć.)
 Pędzle:
Zestaw 9 nowych pędzli które wyszły jakoś pod koniec sierpnia czyli:
Pędzle do twarzy - T10-T13
Pędzle do oczu - O10-O14 Nie będę zbytnio opisywać tutaj każdego modelu. Opis każdego pędzla z osobna znajdziecie tu. Za jakiś czas jak trochę ich poużytkuję napiszę swoją mini recenzje :) /180zł
(Kliknij na zdjęcie, aby powiększyć.)
Osłonki do suszenia pędzli - kupiłam 20szt., z czego 10szt. przecięłam na pół do pędzli do oczu (nie potrzeba takich długich, żeby się marnowały)./12zł za 10szt.
(Kliknij na zdjęcie, aby powiększyć.)
 Pędzle nr.2:
Zestaw najnowszych pędzli 6szt. - Zakupiłam najnowszy zestaw pędzli wypuszczony przez Hanię i muszę przyznać, że ten zestaw jest na prawdę wyjątkowy. W skład zestawu wchodzą:
Pędzle do twarzy - T14-T17 oraz
Pędzle do oczu - O15-O16. 
Pełen opis pędzli znajduje się również na stronie sklepu. /150zł
(Kliknij na zdjęcie, aby powiększyć.)

Za jakiś czas postaram się wyrazić swoją opinię na temat wszystkich tutaj zaprezentowanych ostatnich moich zakupów.

Pozdrawiam wszystkich serdecznie i dziękuję za wsparcie :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :) Dla mnie to informacja, że to co piszę choć odrobinę komuś pomogło i jest to dla mnie znak, żeby dalej pisać dla was :)

Każdego staram się odwiedzić :) Buziaki :*