środa, 17 września 2014

7.09 Warsztaty wiżażu z Glazel Visage :)

Witam ponownie :)

Niedawno brałam udział w warsztatach wizażu z Glazel Visage, poprowadzone przez Panią Katarzynę, które zostały zorganizowane w moim miasteczku, z czego niesamowicie się ucieszyłam :) Zabawa była przednia, miła atmosfera, miałam przyjemność spróbowania konturowania na mokro, jak i ogólną pracę z produktami tejże firmy :) Ponadto każdy z kursantów dostał zestaw kosmetyków firmy glazel, certyfikat oraz każdy makijaż został uwieczniony przez profesjonalnych fotografów z Viralstudio :)
Warsztaty obejmowało: 
- makijaż twarzy (korygowanie wat, uwypuklanie zalet),
- makijaż dzienny,
- przerobienie makijażu dziennego na wieczorowy,
- makijaż "smoky eye".

Poniżej przedstawię wam każdy produkt który otrzymałam z tej firmy oraz zamieszczę dwa zdjęcia które otrzymałam od Viralstudio wykonanego przeze mnie makijażu wieczorowego i smoky-eye :)


To tak najpierw kosmetyki ;-) 
Tak prezentował się cały zestaw:


A teraz po kolei:

1) Kredka w bardzo ładnym niebieskim kolorze :)


2) Tusz do rzęs - daje bardzo naturalne wykończenie :)



3) Błyszczyk do ust - nie mój typ, nie przepadam za błyszczykami z drobinkami.



4) Miniaturka podkładu Anti-Age foundation - kolor naturalny - całkiem wporządku, ładnie się trzymał.



5)Puder prasowany - ładnie się trzyma, kolor dla mnie idealny, lecz mocno się osypuje.




6) Fioletowy cień do powiek - fajnie napigmentowany, lecz podobnie jak puder mocno się osypuje.



7) Sypki cień do powiek - ładny kolor, fajnie się trzyma na mokro, bądź na bazie :)



To jeśli o kosmetyki chodzi to tyle :-)

Na koniec dwa zdjęcia:

Makijaż wieczorowy: w odcieniach turkusu i zieleni:
(Kliknij na zdjęcie, aby powiększyć)

Makijaż smoky-eye: w odcieniach szarości i fioletu:
(Kliknij na zdjęcie, aby powiększyć)

Jak wyzdrowieję to postaram się zrobić jakiś tutorial, i być może ruszę z prowadzeniem swojego kanału na youtubie ;-)

Do następnego :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :) Dla mnie to informacja, że to co piszę choć odrobinę komuś pomogło i jest to dla mnie znak, żeby dalej pisać dla was :)

Każdego staram się odwiedzić :) Buziaki :*