poniedziałek, 20 kwietnia 2015

Osłonka ażurowa z biedronki - czyli w moim uznaniu pojemnik na pędzle :)

Witam :)

Po dużej przerwie jestem z powrotem (załatwianie formalności stażu w urzędzie pracy to istna tortura i masa nerwów) z bardzo krótkim i szybkim postem. Miał być inny, ale jako że ta oferta ruszyła dzisiaj postanowiłam wam szybko o tym powiedzieć, może ktoś skorzysta.






A więc mianowicie od dzisiaj, tj. 20.04 ruszyła w Biedronce nowa oferta i wśród wszystkich tych produktów są popularne (tyle, że z Ikei) osłonki/świeczniki ażurowe :)

Informacja ze strony biedronki:

"Osłonka biała ażurowa mała lub świecznik

  •  ciekawy, stylowy wzór
  •  do kwiatów, roślin lub ziół
  •  dostępne różne wzory i wielkości: świecznik ażurowy: ∅ 7 cm, wys. 11,5 cm; osłonka  ażurowa: ∅ 12 cm, wys. 14,8 cm"


Ja mam 3 szt. tych mniejszych - kosztowały 7.99zł, natomiast te większe 12.99zł.

Skusiłam się na te mniejsze ponieważ miały więcej wzorku (te większe tylko górę miały ażurową, a dół był gładki biały no i były przede wszystkim wysokie, a jak widać na załączonym zdjęciu, gdyby były wyższe to pędzli nie byłoby widać.

Wzór (szczególnie ten w dolnej części) jest nieco inny niż w tych z Ikei no i te z Ikei są nieco tańsze (bo kosztują 4.99zł) lecz jeśli miałabym specjalnie po nie gnać do Janek (ode mnie jest to ok. 40-45km) to uważam to za bezsensowne, wolałam zapłacić więcej, tym bardzie, że w Jankach bywam rzadko i nie wiem kiedy w najbliższym czasie będę miała okazję tam być :)



Uważam, że jest to dobra alternatywa dla osób, które nie mają dostępu do Ikei, a Biedronki są prawie wszędzie :)

Ja ze swojej strony gorąco polecam :)
Do tego proponuję sprawdzać górną część, ponieważ czasem są lekko wygięte (ja dzisiaj o mały włos nie kupiłam takiego).

Tradycyjnie (nie wiem czemu, ale za każdym razem pokazywane przeze mnie pędzle muszą być chociaż trochę brudne :D Jak na złość zawsze, kiedy pisze dla was post pędzle są tuż przed praniem, za co najmocniej przepraszam. Akurat dzisiaj uzbierało mi się ich tyle, że aż nie chcę mi się zabierać za ich pranie (nie jest to coś, co uwielbiam robić).



Także ode mnie to by było na tyle :) Jeśli chcecie skusić się na te ażurowe osłonki to pędźcie szybko do Biedronki bo oferta ruszyła dzisiaj do wyczerpania zapasów.

P.S. Piszcie koniecznie czy macie, bądź przymierzacie się do ich zakupu i dajcie znać w komentarzach pod spodem, a tymczasem ja uciekam prać pędzle :) 

Do następnego :)
Buziaki :*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :) Dla mnie to informacja, że to co piszę choć odrobinę komuś pomogło i jest to dla mnie znak, żeby dalej pisać dla was :)

Każdego staram się odwiedzić :) Buziaki :*