poniedziałek, 29 czerwca 2015

50 faktów o mnie :)

No to i na mnie przyszła pora :) Dwa razy widziałam ten post już u Agaty i postanowiłam również coś takiego napisać :)
Podczas pisania tego - można by powiedzieć tagu - można uświadomić sobie sporo różnych swoich cech, na które wcześniej nie zwracało się uwagi :)




1. Jestem niepoprawną romantyczką - a mimo to, zawsze wybierałam tych "złych" facetów :)
2. Denerwują mnie moje zęby - nie są jakoś bardzo żółte, a mimo to na niektórych zdjęciach na takie wyglądają.
3. Uwielbiam zwierzęta, a w szczególności psy, chociaż przez hodowlę mojej mamy w przyszłości widzę u siebie jednego, małego czworonoga, albo i nie, czas pokaże.
4. Kiedyś, za czasów gimnazjum miałam hodowlę myszy i chomików z rodowodem :D
5. Czasem płaczę bez powodu - w chwilach radości, kiedy coś mnie rozśmieszy lub kiedy się denerwuję, gdy coś mi nie wychodzi.
6. Moim marzeniem jest wycieczka do Australii :)
7. Jestem kosmetykomaniaczką - kupuję co chwilę jakieś kosmetyki - i najlepsze jest w tym to, że wszystkich po trochu używam, raz jeden, raz drugi :D
8. Mam bzika na punkcie moich rzęs - nie są jakoś strasznie krótkie, ale mimo wszystko stosuje odżywki, żeby były dłuższe i gęstsze - często ku zdziwieniu znajomych.
9. Czasem jestem próżna - lubię usłyszeć komplement na temat mojego makijażu lub rzęs - moje ego czuje się wtedy miło połechtane :)
10. Nie podobają mi się białe wnętrza - są wg mnie zbyt sterylne, wolę, jeśli biel jest urozmaicona jakimś kolorem.
11. Moimi ulubionymi kolorami są: czerwień i turkus.
12. Jestem perfekcjonistką - jeśli chodzi o włosy i makijaż. Wszystko musi być idealne inaczej robię i poprawiam dotąd, aż efekt mnie zadowoli :)
13. Uwielbiam ciemne meble - może to wydawać się dziwne, ale nie przepadam za jasnymi meblami. Moim zdaniem ciemne meble są bardziej eleganckie, a za razem nie są tak sterylne, jak białe - no i pasują do każdego pomieszczenia (może poza łazienką, jest to jedyne pomieszczenie gdzie podobają mi się białe meble).
14. Mimo, iż mam skończone dopiero 20 lat, zdążyłam się wyszumieć na dyskotekach i imprezach. Lubię wolne chwile spędzać w domowym zaciszu, szczególnie z drugą połówką :)
15. Niestety jeszcze dzielę pokój ze starszym bratem mam nadzieję, że już niedługo) :)
16. Rodzina jest dla mnie na pierwszym miejscu.
17. Poza kosmetykami uwielbiam też kupować buty - których wg taty mam stanowczo za dużo - i ubrania, które kupuję nieco rzadziej.
18. Przez jakiś czas paliłam papierosy, ale dzięki temu że mój obecny nie pali rzuciłam, czasem jednak na imprezie mocniej zakrapianej zdarzy mi się zapalić.
19. Lubię od czasu do czasu odpalić shishę :)
20. Zaczęłam blogować przez KatOsu, Maxineczkę, AguBlog i wiele innych. Niebawem zacznę też nagrywać - m.in. po to, aby przełamać swój strach przed gadaniem do kamery :) Zawsze miałam z tym problem i czułam się niezręcznie :) Chcę to zmienić :)
21. Z wykształcenia jestem technikiem usług fryzjerskich - i jest to mój ukochany i wymarzony zawód :) Miło wstawać rano i z przyjemnością iść do pracy i robić to, co się lubi :)
22. Przez 3 miesiące pracowałam w Stokrotce - i dzięki temu wiem, że za żadne skarby świata nigdy więcej nie pójdę pracować do sklepu - gdybym jakimś cudem nie mogła pracować jako fryzjer.
23. Gdyby przyszło mi się teraz ustatkować - nie miałabym z tym najmniejszego problemu :)
24. Czasem mam ochotę wyskoczyć do jakiegoś klubu czy też na imprezkę ze znajomymi.
25. Lubię wieczorem zrobić sobie herbatkę w moim 0.5l kubku, wejść pod kołdrę, wziąć książkę z mojej małej "biblioteczki" i poczytać sobie przed snem.
26. Uwielbiam zbierać książki. Mam ich sporo, mam jeszcze wiele w swoim spisie, które chcę kupić. Nie lubię wypożyczać książek, wolę je kupować ponieważ często lubię wracać do nich i czytać je ponownie - i to samo będę wpajała moim dzieciom.
27. Staram się regularnie  ćwiczyć mięśnie brzucha jak i conajmniej 30 minut na steperze przy dobrym filmie (aczkolwiek przyznaję się bez bicia, ze ostatnio trochę to zaniedbałam).
28. Od ponad roku uznaję dla mojej cery jedynie naturalną pielęgnację twarzy olejami, hydrolatami itp. Jak na razie moja cera mi za to dziękuje, nie walczę już tak z pryszczami jak kiedyś.
29. Jestem konsultantką Avon'u :D Testuję sporo ich kosmetyków i wg mnie mają sporo dobrych kosmetyków jak i bubli - wg mnie jak każda firma.
30. Nie przejmuję się tym, co mówią o mnie inni - skoro mówią widocznie swoje życie mają wystarczająco nudne, albo najzwyczajniej w świecie próbują podbudować sobie swoje ego.
31. Urodziłam się 1 stycznia :)
32. Uwielbiam ryby - w szczególności morskie skropione cytrynką. Jeśli jestem na wakacjach nad morzem nie potrafię się bez nich obejść :)
33. Nienawidzę sosu chrzanowego (do mięsa), ale sam chrzan na kanapkach już lubię :D
34. Nienawidzę zielonego ogórka w fast-food'ach - zawsze proszę o jego wyjęcie, z kolei w sałatkach czy też na kanapkach lubię :)
35. Moją ulubioną pizzą jest hawajska z dodatkowym salami :)
36. Jestem jedną z tych kobiet, którym ubrania nie mieszczą się w szafkach, ale jak przychodzi się gdzieś ubrać to "nie mam co założyć" :D
37. Mam 3 tatuaże: feniksa na stopie, napis na nadgarstku i klucz (z kłódką w jednym) z napisem na plecach :)
38. Lubię słuchać dobrej muzyki z basem :)
39. Pielęgnuję swój samochód i trochę się na nich znam - znajomi pytają czy aby na pewno jestem kobietą :) A ja po prostu lubię wiedzieć co nie co o tym, co użytkuję.
40. Był czas że bawiłam się trochę i robiłam drewniane akcesoria dla moich gryzonii - więc przy tym nauczyłam się obsługi takich urządzeń jak wiertarka, wkrętarka, wyrzynarka, szlifierki itp :) Wielu znajomych facetów do tej pory to dziwi :)
41. Kiedyś byłam bałaganiarą i nie rozumiałam, dlaczego denerwowało to moją mamę - przecież ja wiedziałam gdzie co jest i gdzie czego szukać :D Teraz już mniej, staram się utrzymywać porządek, bałagan razi moje oczy i mnie drażni :D
42. W dzieciństwie nosiłam bojówki i spodnie "dzwony", brzydziłam się wręcz rurkami :D Teraz z kolei mogę chodzić tylko w rurkach, a bojówek i dzwonów bym w życiu nie założyła.
43. Zwracam uwagę na to, co jest modne, ale podchodzę do tego z przymrużeniem oka - może to być modne, ale jeśli nie czuje się w tym komfortowo, to na pewno tego nie kupię i nie założę.
44. Do tej pory drażni mnie moja jasna karnacja i piegi - chociaż w ostatnim czasie już mniej, zaczęłam akceptować siebie :)
45. Lubię chodzić na zakupy, ale zawsze wchodzę i kupuję to co miałam w planach. Raczej nie kręcę się bez celu po sklepach bo "może coś kupię", wszystkie zakupy są zaplanowane i dokładnie przemyślane "czy aby na pewno jest mi to potrzebne", no chyba, że chodzi o kosmetyki :D.
46. Mój obecny styl życia i to jak ono się układa w pełni mnie satysfakcjonuje, chociaż chciałabym się już wyprowadzić od rodziców :)
47. Nie umiałabym mieszkać w większym mieście. Obecnie mieszkam 27km od Grójca, 47km od Radomia i 60km od Warszawy i każde z tych 3 miast wydaje mi się za duże, raz na jakiś czas tam być ok, ale mieszkać - nie koniecznie. Nie umiem się odnaleźć w takim dużym mieście.
48. Chciałabym mieć swój dom gdzieś za granicą, nad morzem :) Kocham morze :) Góry mogłyby dla mnie nie istnieć.
49. Nie przeszkadzają mi tłumy ludzi. Czy jest ich więcej czy mniej wokół mnie, nie robi mi kompletnie różnicy.
50. Jestem jaka jestem - jeśli komuś się coś we mnie nie podoba to jego problem ;-)

I to by było na tyle :) Na początku myślałam, że ciężko będzie zebrać aż 50 faktów o sobie, ale widzę, że zebrałabym jeszcze drugie tyle :) Nie nominuję nikogo konkretnego bo nominuję wszystkich, którzy mnie czytają i posiadają blogi :) Podeślijcie linki do swojego tagu "50 faktów o mnie" - z chęcią poczytam :)

Do następnego. Buziaki :*

2 komentarze:

  1. ja tez sie brzydzilam rurkami ,a teraz je kocham na sobie :) ale na facetach to tragedia hehehe ;p

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Dla mnie to informacja, że to co piszę choć odrobinę komuś pomogło i jest to dla mnie znak, żeby dalej pisać dla was :)

Każdego staram się odwiedzić :) Buziaki :*