wtorek, 16 czerwca 2015

Mini zakupy - Superpharm i promocja -40% Drogeria Natura

Witam ponownie :)

Na szybko chciałam się z wami podzielić moimi małymi zakupami z niedzieli, gdzie przez przypadek załapałam się na promocję - 40% w drogerii Natura, a byłam w galerii tylko ze względu na Superpharm :)
Jeśli chcecie przekonać się jakie perełki wpadły w moje łapki zapraszam do czytania dalej :)



Na pierwszy rzut - Superpharm :)

Uriage Eau Thermale - woda termalna

Do zakupu tego produktu długo się przymierzałam. Jakiś czas nie był dostępny w moim najbliższym Superpharm'ie, Pani twierdziła, że jest na etapie zmiany szaty graficznej i faktycznie tak było, potem chciałam, żeby go ściągnęli u mnie w którejś z aptek, ale cena wahała się w granicach 28-30zł za opakowanie 150ml więc sporo... I wkońcu udało mi się go dorwać w Superpharm (ostatnia mala butelka, były tylko te duże) w zawrotnej cenie 19.99zł :) Nic więcej na temat tego produktu na dzień dzisiejszy się nie wypowiem, ponieważ jeszcze go nie używałam :)


No i wyłapana przez przypadek promocja -40% w Drogerii Natura :)

Rimmel Stay Matte 001 Transparent

Zrobiłam zapas jednego zn moich ulubionych pudrów. W normalnych okolicznościach nie kupuję go w takich drogeriach jak rossmann, natura itp. ponieważ najzwyczajniej w świecie nie chce mi się wydawać za ten puder bodajże 25.99zł (z tego co pamiętam tyle kosztuje w regularnej cenie), podczas gdy w moich lokalnych drogeriach mogę zapłacić za niego 20zł. Tym razem zrobiłam wyjątek podczas promocji i zapłaciłam za niego 15.59zł :) O tym pudrze rozpisywałam się na blogu nie raz, więc odsyłam do poprzednich postów. Powiem tylko, że lubię ten puder i nie jest to moje pierwsze, ani ostatnie opakowanie. Jest to jeden z tych pudrów, które zawsze, absolutnie zawsze muszę mieć w toaletce mimo posiadania innych tego typu produktów :)

Kobo Pure Pigment 505 Sea Shell

Posiadam z tej serii już dwa pigmenty - odcień 501 Violet Blush oraz 506 Blue Mist i jestem z nich mega zadowolona. Używałam ich nie raz do zaznaczania wewnętrznego kącika oraz niekiedy na środek powieki. Stwierdziłam, że takich pigmentów nigdy za wiele i stopniowo poszerzam swoją kolekcję. Tym razem postanowiłam kupić odcień 505 Sea Shell. Jak tylko zobaczyłam go na półce stwierdziłam, że muszę go mieć. Niestety nie zrobiłam swatcha, ale ten pigment jest piękny. Sam pigment ma kolor ecru i mieni się na złoto-różowo - jest po prostu cudny. Nie mogę się doczekać, aż użyję go w jakimś makijażu. Regularna cena jak dobrze pamiętam to 9.99zł, a ja w promocji zapłaciłam za niego 5.99zł :) Teraz żałuję, że nie wzięłam jeszcze jakiegoś. Widziałam ten ładny żółciutki i chabrowy :)

Maybelline Color Tattoo 40-Permanent Taupe

No i na koniec wszystkim nam znany słynny odcień kremowego cienia z Maybelline. Do tej pory miałam jeden odcień45-Infinite White i lubiłam go bardzo do rozświetlania wewnętrznego kącika lub jako baza pod jasne cienie. Na odcień nr. 40 skusiłam się tylko dlatego, żeby zobaczyć, czy będzie nadawał się do podkreślania moich brwi oraz żeby poćwiczyć nakładanie tego typu produktów na brwi (do tej pory korzystałam tylko z wosku i cieni) ponieważ w planach mam zakup Aqua Brow z Make Up For Ever (których swoją drogą wzięłam sobie próbki z sephory, żeby dobrać sobie odpowiedni odcień), a wiem, że nakładanie tego produktu nie jest łatwe (próbowałam już nakładać z tych próbek, i nie jest to takie hop-siup) :) Jeśli nie będzie nadawał się do moich brwi to będzie mi służył zapewne jako baza pod ciemniejsze cienie - myślę, że podobnie jak biały - sprawdzi się w tej roli doskonale. Z pewnością ma ładny, chłodny odcień. W regularnej cenie kosztuje chyba 24.99zł - ja w promocji zapłaciłam za niego 14.81zł.



I to by było na tyle :) Nie są to jakieś duże zakupy, ale w tym miesiącu musiałam kupić dosłownie cały komplet pielęgnacji ponieważ dosłownie wszystko na raz mi się pokończyło, więc z kolorówki tak delikatnie w tym miesiącu. :) Chciałam po prostu się z wami podzielić moimi "łupami" i z chęcią zobaczę, co Wy zakupiłyście :)

A wy? Co kupiłyście na promocji -40% w drogerii Natura? Podzielcie się w komentarzach - chętnie poczytam :) 

Do następnego :) Buziaki :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :) Dla mnie to informacja, że to co piszę choć odrobinę komuś pomogło i jest to dla mnie znak, żeby dalej pisać dla was :)

Każdego staram się odwiedzić :) Buziaki :*