środa, 4 czerwca 2014

Krótko o mnie :)

Cześć wszystkim :)


Na samym początku chcę wam przedstawić moją historię jak doszło do tego, że zaczęłam się interesować makijażem i wszystkim co z tym związanym.

To tak, mam na imię Joanna, obecnie mam 19 lat i jestem absolwentką Technikum Usług Fryzjerskich w Radomiu :) I na dobrą sprawę od tego się wszystko zaczęło :) Bo czymże jest dobra fryzura bez dobrego makijażu ;)
I tak powolutku doszłam przez te 4 lata do momentu, w którym jestem obecnie :)
Kosmetykami interesowałam się od zawsze, ponieważ zawsze było coś, co nie podobało mi się w moim wyglądzie ;) Z perspektywy czasu mój makijaż sprzed 4 lat wyglądał koszmarnie, no ale każdy jakoś zaczynał ;) Wtedy ograniczał się on do czarnej kredki, tuszu i czasem podkładu :) Stopniowo ilość i przede wszystkim jakość tych używanych do makijażu kosmetyków rosła :) Na dzień dzisiejszy jest to już pokaźna kolekcja :)

Do założenia bloga makijażowego zainspirowało mnie czytanie ich blogów oraz oglądanie ich kanałów: KatOsuMaxineczki oraz digitalgirl13 :) Zdecydowałam się na bloga ponieważ niezbyt dobrze czuję się przed obiektywem kamery ;-) Może kiedyś :)




Na samych początkach mojego blogowania pokażę wam od czego zaczynam, na czym pracuję, a mianowicie pędzle jakich używam i jakie w obecnej chwili posiadam oraz kosmetyki ;-)

To tyle na mój temat ;-) Od razu mówię, że nie lubię i nie umiem pisać o sobie, więc jeśli są jakieś pytania to chętnie odpowiem ;-) A na koniec pokażę wam moją "małą" zmianę na przełomie ostatnich 4 lat ;-) Z góry uprzedzam, że będzie to trochę zdjęć ;) Dodam, że zaczynałam od makijaży, które po prostu kopiowałam od dziewczyn z yt, żeby wyćwiczyć sobie pewne rzeczy ;) 

2010:

 

 2011:


 



2012:





2013:




Oba makijaże powyżej były odtwarzane od jednej z yt ;)



2014:




 Jak widać spora zmiana ;)

Do następnego ;)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :) Dla mnie to informacja, że to co piszę choć odrobinę komuś pomogło i jest to dla mnie znak, żeby dalej pisać dla was :)

Każdego staram się odwiedzić :) Buziaki :*